Wydział Spraw Obywatelskich

ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ
1. przyjmowanie zgłoszeń zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenie postępowań administracyjnych,
2. udostępnianie danych ze zbiorów meldunkowych i zbioru PESEL, wydawanie zaświadczeń, poświadczeń i decyzji administracyjnych dot. zameldowania i wymeldowania,
3. nadawanie numeru PESEL,
4. prowadzenie rejestru wyborców,
5. przekazanie/aktualizacja/usunięcie danych Rejestr Danych Kontaktowych (RDK)
6. postępowania w sprawie wydania dowodu osobistego,
7. zgłoszenia utraty, uszkodzenia, znalezienia dowodu osobistego,
8. udostępnienie danych w trybie jednostkowym z Rejestru Dowodów Osobistych,
9. zgłoszenie nieuprawnionego wykorzystania danych osobowych (kradzież tożsamości)
10. przeprowadzanie procedur dot. przyznawania gminnych lokali mieszkaniowych,
11. opracowanie projektów dokumentów dot. zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy,
12. ewidencja działalności gospodarczej i dokonywanie w niej zmian,
13. sprawowanie nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem targowiska miejskiego i hali targowej,
14. prowadzenie spraw związanych z wydawanie i cofaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
15. organizacja gminnego publicznego transportu zbiorowego,
16. wydawanie licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką oraz zezwoleń na wykonywanie regularnych przewozów osób w transporcie drogowym,
17. prowadzenie działań w zakresie Mojej Dobrej Karty,
18. współpraca z gminną komisją rozwiązywania problemów alkoholowych,
19. koordynacja gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii,
20. przygotowywanie programów profilaktyki zdrowotnej i przeprowadzanie postępowań konkursowych,
21. wydawanie Karty Komunikacyjnej Mieszkańca Góry Kalwarii.

Stanowiska

Naczelnik Wydziału

Inspektor ds. ewidencji ludności

Inspektor ds. ewidencji ludności

Specjalista ds. dowodów osobistych

Inspektor ds. dowodów osobistych

Inspektor ds. działalności gospodarczej i transportu

Podinspektor ds. społecznych i handlu

Dokumenty

Rada Miejska

Zarządzenia, obwieszczenia i informacje

Zarządzenia, obwieszczenia i informacje

Sprawy obywatelskie i społeczne

Sprawy obywatelskie i społeczne

Wykonywane sprawy

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Wydział Organizacyjny
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 17 grudnia 2020 23:10
Dokument wprowadzony do BIP przez: Piotr Walczak
Ilość wyświetleń: 19601
05 września 2025 00:20 (Piotr Walczak) - Usunięcie stanowiska: Główny specjalista ds. społecznych.
23 czerwca 2025 13:58 (Anna Mentlak) - Aktualizacja danych stanowiska: Inspektor ds. ewidencji ludności.
23 czerwca 2025 10:15 (Olga Korczak) - Dodanie stanowiska: Podinspektor ds. społecznych i handlu.