WYBORY - Reklamacje na nieprawidłowości w spisie wyborców

Kod RWA

5010

Jednostka prowadząca

Wymagane dokumenty

druk reklamacji na nieprawidłowości w spisie wyborców - F-USC/06/01

Miejsce złożenia dokumentów

Ewidencja Ludności pok. nr 23, parter

 

Opłaty

brak

Termin i sposób załatwienia

3 dni

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. kodeks wyborczy (Dz.U. Nr 21, poz. 112, z późniejszymi zmianami);

 

Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie rejestru wyborców oraz trybu przekazywania przez Rzeczpospolitą Polską innym państwom członkowskim Unii Europejskiej danych zawartych w tym rejestrze (Dz.U. Nr 158, poz. 941);

 

Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie spisu wyborców (Dz.U. Nr 158, poz. 942);

 

Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych (Dz.U.z 2011 Nr 14, poz. 67)

Tryb odwoławczy

Do Sądu Rejonowego w Piasecznie

 

Inne informacje

Na decyzję nie uwzględniającą reklamacji lub powodującą skreślenie z rejestru wnoszący reklamację, bądź osoba skreślona z rejestru może wnieść w terminie 3 dni od dnia doręczenia decyzji skargę za pośrednictwem Prezydenta Miasta do właściwego miejscowo Sądu Rejonowego

 

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2.08.2021
Dokument wytworzony przez: Wydział Spraw Obywatelskich
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Beata Kisiel
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 02 sierpnia 2021 14:52
Dokument wprowadzony do BIP przez: Katarzyna Szczepańska
Ilość wyświetleń: 436
21 września 2021 14:40 (Beata Kisiel) - Aktualizacja danych sprawy.
02 sierpnia 2021 14:52 (Katarzyna Szczepańska) - Dodanie załącznika.
02 sierpnia 2021 14:52 (Katarzyna Szczepańska) - Utworzenie sprawy.