5341
wniosek o nadanie numeru PESEL - plik do pobrania
Dokumenty potwierdzające dane
Ewidencja Ludności – ul. 3 Maja 10, parter, pok. 23
Nadanie numeru PESEL nie podlega opłacie skarbowej
Jeżeli wniosek nie spełnia wymogów formalnych wnioskodawca jest wzywany do ich usunięcia w ciągu 7 dni – nieusunięcie braków spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpoznania
Ustawa z dni Ustawa z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności
Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 24 grudnia 2014r. zmieniające rozporządzenie w sprawie nadania i zmiany numeru PESEL
brak
Numer PESEL dla osób, które są zobowiązane do jego posiadania na podstawie odrębnych przepisów prawa jest nadawany na indywidualny wniosek wniesiony do tut. Urzędu, do wglądu ważny dokument, który potwierdzi tożsamość (paszport – oryginał).
Organem właściwym dla przyjęcia wniosku o nadanie numeru PESEL od osoby, o której mowa powyżej jest organ gminy właściwy do zameldowania na pobyt stały albo na pobyt czasowy, a w przypadku braku miejsca zameldowania na pobyt stały albo pobyt czasowy, organ gminy właściwy dla siedziby pracodawcy.
W razie nie ustalenia właściwego organu gminy – organ właściwy w Urzędzie Dzielnicy Śródmieście miasta stołecznego Warszawy.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Góra Kalwaria