5343
zgłoszenie pobytu czasowego
Ewidencja Ludności – ul. 3 Maja 10, parter, pok. 23
Wydanie zaświadczenia potwierdzającego zameldowanie na pobyt czasowy – 17 zł na wniosek osoby
Opłatę należy wnieść na konto Urzędu Miasta i Gminy Góra Kalwaria w Górze Kalwarii, Mazovia Bank Spółdzielczy,
nr konta: 30 8003 0003 2001 0000 0635 0002.
Możliwość wpłaty w kasie filii BS
W przypadku posiadania pełnej dokumentacji jako czynność materialno-techniczna – niezwłocznie, w przypadku wątpliwości – postępowanie administracyjne
Ustawa z dni Ustawa z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności
Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 grudnia 2017r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonaniu obowiązku meldunkowego
brak
Osoba meldująca się powinna uzyskać na zgłoszeniu pobytu stałego potwierdzenie faktu zamieszkania dokonane przez najemcę, właściciela. Czynności zameldowania może dokonać osoba wykonująca obowiązek meldunkowy lub inna osoba posiadająca pełną dokumentację. Zgodę na zmianę miejsca pobytu osoby nieletniej wyrażają rodzice lub rodzic, składając podpis na zgłoszeniu meldunkowym.
Dokumenty do wglądu: Karta pobytu czasowego, ważny paszport, ważny dokument potwierdzający prawo czasowego pobytu na terenie RP, wiza, w paszporcie odcisk stempla, który potwierdza złożenie wniosku o udzielenie zezwolenia na pobyt..
Dowód osobisty najemcy, właściciela lokalu oraz dokumenty dotyczące stanu prawnego lokalu (umowa cywilno-prawna, umowa najmu, wypis z księgi wieczystej, akt notarialny, decyzja administracyjna, orzeczenie sądu lub inny dokument potwierdzający tytuł prawny lokalu), dodatkowo dla nowych budynków informację o numerze porządkowym dla zabudowanej nieruchomości.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Góra Kalwaria