EWIDENCJA LUDNOŚCI - Zameldowanie cudzoziemca na pobyt czasowy

Kod RWA

5343

Jednostka prowadząca

Wymagane dokumenty

zgłoszenie pobytu czasowego

Miejsce złożenia dokumentów

Ewidencja Ludności – ul. 3 Maja 10, parter, pok. 23

 

Opłaty

Wydanie zaświadczenia potwierdzającego zameldowanie na pobyt czasowy – 17 zł na wniosek osoby

Opłatę należy wnieść na konto Urzędu Miasta i Gminy Góra Kalwaria w Górze Kalwarii, Mazovia Bank Spółdzielczy,

nr konta: 30 8003 0003 2001 0000 0635 0002.

 

Możliwość wpłaty w kasie filii BS

Termin i sposób załatwienia

W przypadku posiadania pełnej dokumentacji jako czynność materialno-techniczna – niezwłocznie, w przypadku wątpliwości – postępowanie administracyjne

 

Podstawa prawna

Ustawa z dni Ustawa z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności

Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 grudnia 2017r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonaniu obowiązku meldunkowego

Tryb odwoławczy

brak

Inne informacje

Osoba meldująca się powinna uzyskać na zgłoszeniu pobytu stałego potwierdzenie faktu zamieszkania dokonane przez najemcę, właściciela. Czynności zameldowania może dokonać osoba wykonująca obowiązek meldunkowy lub inna osoba posiadająca pełną dokumentację. Zgodę na zmianę miejsca pobytu osoby nieletniej wyrażają rodzice lub rodzic, składając podpis na zgłoszeniu meldunkowym.

Dokumenty do wglądu: Karta pobytu czasowego, ważny paszport, ważny dokument potwierdzający prawo czasowego pobytu na terenie RP, wiza,                 w paszporcie odcisk stempla, który potwierdza złożenie wniosku o udzielenie zezwolenia na pobyt..

Dowód osobisty najemcy, właściciela lokalu oraz dokumenty dotyczące stanu prawnego lokalu (umowa cywilno-prawna, umowa najmu, wypis z księgi wieczystej, akt notarialny, decyzja administracyjna, orzeczenie sądu lub inny dokument potwierdzający tytuł prawny lokalu), dodatkowo dla nowych budynków informację o numerze porządkowym dla zabudowanej nieruchomości.

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2.08.2021
Dokument wytworzony przez: Wydział Spraw Obywatelskich
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Beata Kisiel
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 02 sierpnia 2021 14:29
Dokument wprowadzony do BIP przez: Katarzyna Szczepańska
Ilość wyświetleń: 1025
06 marca 2025 13:02 (Olga Korczak) - Aktualizacja danych sprawy.
24 marca 2022 12:00 (Piotr Walczak) - Aktualizacja danych sprawy.
27 września 2021 16:23 (Beata Kisiel) - Dodanie załącznika.