EWIDENCJA LUDNOŚCI - Wymeldowanie z pobytu czasowego

Kod RWA

5343

Jednostka prowadząca

Wymagane dokumenty

zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego

Miejsce złożenia dokumentów

Ewidencja Ludności – ul. 3 Maja 10, parter, pok. 23

 

Opłaty

brak

 

Termin i sposób załatwienia

niezwłocznie

Podstawa prawna

Ustawa z dni Ustawa z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności

Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 grudnia 2017r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonaniu obowiązku meldunkowego

Tryb odwoławczy

brak

 

Inne informacje

Wymeldowania należy dokonać osobiście lub przez pełnomocnika.

Dokument do wglądu: dowód osobisty lub ważny paszport.

W formie elektronicznej przez wnioskodawcę posiadającego bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub podpis zaufany EPUAP przez elektroniczną skrzynkę podawczą www.epuap.gov.pl

Wymeldowania z pobytu czasowego można dokonać równocześnie z zameldowaniem w nowym miejscu.

Za osobę nieposiadającą zdolności prawnych lub posiadającą ograniczoną zdolność do czynności prawnych (niepełnoletnie dzieci) czynności meldunkowe wykonuje jej przedstawiciel ustawowy (jeden z rodziców).

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2.08.2021
Dokument wytworzony przez: Wydział Spraw Obywatelskich
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Beata Kisiel
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 02 sierpnia 2021 14:22
Dokument wprowadzony do BIP przez: Katarzyna Szczepańska
Ilość wyświetleń: 633
06 marca 2025 13:01 (Olga Korczak) - Aktualizacja danych sprawy.
24 marca 2022 11:59 (Piotr Walczak) - Aktualizacja danych sprawy.
27 września 2021 16:18 (Beata Kisiel) - Usunięcie załącznika.