Ogłoszenia, obwieszczenia

Informacja Departamentu Spraw Obywatelskich MSWiA

Z informacji przekazanych przez Departament Spraw Obywatelskich MSWiA wynika, że konieczne jest dostosowanie systemu teleinformatycznego, w którym prowadzony jest Rejestr Dowodów Osobistych.

Wdrożenie zmiany oprogrmowania zostało zaplanowane na dzień 31 mrca 2023 na godz. 14:00. Oznacza to, że od tej godziny nie będzie technicznych możliwości pobrania odcisków palców. W związku z tym, w tym dniu ostatni wniosek o wydanie dowodu osobistego dla osób od 12 roku życia będzie można złożyć najpoźniej o godz. 13:40.

Ponadto w dniach 30.03.2023 - 31.03.2023 nie jest możliwe przyjęcie wnisków o wydanie dowodu osobistego, których od razu nie można przesłać di personalizacji (do produkcji) z powodu niezgodności danych z danymi zawartymi w rejestrze PESEL.

Za utrudnienia przepraszamy!

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 30.03.2023
Dokument wytworzony przez: Wydział Spraw Obywatelskich
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Beata Kisiel
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 30 marca 2023 11:58
Dokument wprowadzony do BIP przez: Katarzyna Książek
Ilość wyświetleń: 367
30 marca 2023 11:58 (Katarzyna Książek) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)