Wydział Gospodarowania Mieniem i Geodezji

ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ:
1. prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem gminnym zasobem nieruchomościami: sprzedaż, dzierżawy, użytkowanie wieczyste, użyczenia, nabywanie nieruchomości, pierwokup,
2. regulacja stanów prawnych nieruchomości, komunalizacja, zasiedzenia,
3. prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłaty adiacenckiej i renty planistycznej,
4. prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem ulic i numeracją budynków,
5. prowadzenia spraw dotyczących rozgraniczenia nieruchomości,
6. prowadzenie spraw dotyczących podziałów nieruchomości,
7. prowadzenie spraw dotyczących odszkodowań z tytułu przejęcia gruntu pod drogi gminne.

Stanowiska

Naczelnik Wydziału

Zastępca Naczelnika Wydziału

Inspektor ds. gospodarowania mieniem i geodezji

Inspektor ds. gospodarowania mieniem i geodezji

Podinspektor ds. gospodarowania mieniem i geodezji

Inspektor ds. gospodarowania mieniem i geodezji

Dokumenty

Rada Miejska

Zarządzenia, obwieszczenia i informacje

Zarządzenia, obwieszczenia i informacje

Zarządzenia, obwieszczenia i informacje

Zarządzenia, obwieszczenia i informacje

Ochrona środowiska

Planowanie przestrzenne

Gospodarowanie mieniem i geodezja

Gospodarowanie mieniem i geodezja

Gospodarowanie mieniem i geodezja

Praca

Wykonywane sprawy

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Wydział Organizacyjny
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 17 grudnia 2020 23:17
Dokument wprowadzony do BIP przez: Piotr Walczak
Ilość wyświetleń: 15493
03 lipca 2025 11:05 (Olga Korczak) - Aktualizacja danych stanowiska: Podinspektor ds. gospodarowania mieniem i geodezji.
16 czerwca 2025 14:19 (Olga Korczak) - Aktualizacja danych stanowiska: Inspektor ds. gospodarowania mieniem i geodezji.
09 stycznia 2025 11:39 (Olga Korczak) - Aktualizacja danych stanowiska: Zastępca Naczelnika Wydziału.