EWIDENCJA LUDNOŚCI - Postępowanie o zameldowanie na pobyt stały i pobyt czasowy

Kod RWA

5343

Wymagane dokumenty

wniosek zgłoszenie pobytu stałego

wniosek zgłoszenie pobytu czasowego

podanie

Miejsce złożenia dokumentów

Ewidencja Ludności – ul. 3 Maja 10, parter pok. 23

 

Opłaty

brak

Termin i sposób załatwienia

niezwłocznie;

w przypadku, kiedy sprawa wymaga postępowania wyjaśniającego – nie później niż w ciągu miesiąca;

w przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy.

 

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności (Dz.U.2019.1397 z późn. zm.)

Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 grudnia 2017r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonaniu obowiązku meldunkowego (Dz.U.2017.2411)

Tryb odwoławczy

Do Wojewody Mazowieckiego za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy w Górze Kalwaria, w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.

 

Inne informacje

 Podanie o zameldowanie decyzją administracyjną wnosi osoba zamieszkująca pod oznaczonym adresem, która nie może przedstawić potwierdzenia faktu jej zamieszkania w określonym lokalu, dokonanego przez właściciela lub najemcę  lokalu – brak tytułu prawnego do lokalu lub odmowa potwierdzenia faktu zamieszkania w danym lokalu przez właściciela lub najemcę.

 

Przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego zgodnie z przepisami ustawy Kodeks postępowania administracyjnego i wydanie stosownej decyzji.

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2.08.2021
Dokument wytworzony przez: Wydział Spraw Obywatelskich
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Beata Kisiel
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 02 sierpnia 2021 14:49
Dokument wprowadzony do BIP przez: Katarzyna Szczepańska
Ilość wyświetleń: 1502
06 marca 2025 12:54 (Olga Korczak) - Aktualizacja danych sprawy.
02 sierpnia 2021 14:50 (Katarzyna Szczepańska) - Dodanie załącznika.
02 sierpnia 2021 14:49 (Katarzyna Szczepańska) - Utworzenie sprawy.