Kierownik kancelarii materiałów niejawnych

ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ:
1. prowadzenie dziennika ewidencji dokumentów i materiałów niejawnych,
2. sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad obiegiem dokumentów niejawnych w urzędzie,
3. udostępnianie lub wydawanie dokumentów niejawnych oraz egzekwowanie ich zwrotu
4. kontrola przestrzegania właściwego oznaczania dokumentów niejawnych,
5. wysyłanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, dokumentów niejawnych podmiotom zewnętrznym.
6. prowadzenie bieżącej kontroli postępowania z dokumentami zawierającymi informacje niejawne, które zostały udostępnione pracownikom.

Stanowiska

kierownik

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Wydział Organizacyjny
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 grudnia 2020 13:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Piotr Walczak
Ilość wyświetleń: 1179
04 lipca 2023 09:31 (Katarzyna Książek) - Dodanie stanowiska: kierownik.
20 grudnia 2020 13:03 (Piotr Walczak) - Dodanie stanowiska: Kierownik kancelarii materiałów niejawnych.
20 grudnia 2020 13:00 (Piotr Walczak) - Utworzenie jednostki.