ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ:
1. prowadzenie dziennika ewidencji dokumentów i materiałów niejawnych,
2. sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad obiegiem dokumentów niejawnych w urzędzie,
3. udostępnianie lub wydawanie dokumentów niejawnych oraz egzekwowanie ich zwrotu
4. kontrola przestrzegania właściwego oznaczania dokumentów niejawnych,
5. wysyłanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, dokumentów niejawnych podmiotom zewnętrznym.
6. prowadzenie bieżącej kontroli postępowania z dokumentami zawierającymi informacje niejawne, które zostały udostępnione pracownikom.
Dokument wytworzony przez:
Wydział Organizacyjny
Data wprowadzenia dokumentu do BIP:
20 grudnia 2020 13:00
Dokument wprowadzony do BIP przez:
Piotr Walczak
Ilość wyświetleń:
1179
20 grudnia 2020 13:03 (
Piotr Walczak) - Dodanie stanowiska: Kierownik kancelarii materiałów niejawnych.