ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ:
1. przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie komórkami organizacyjnymi materiałów dotyczących projektów uchwał rady, oraz sprawdzanie poprawności ich sporządzenia,
2. prowadzenie rejestrów uchwał komisji i rady miejskiej, a także wysyłanie uchwał rady do organów nadzorczych oraz do publikacji,
3. przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy organów gminy,
4. podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem sesji, posiedzeń i spotkań rady i jej komisji,
5. protokołowanie sesji, posiedzeń i spotkań,
6. prowadzenie rejestrów wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych,
7. udzielanie interesantom informacji dotyczących pracy rady miejskiej,
8. udział w organizacji i przeprowadzeniu wyborów do Sejmu, Senatu, organów samorządowych, na ławników i innych,
9. opracowywanie materiałów i protokołów z obrad, posiedzeń rady,
10. opracowywanie w zakresie ustalonym przez przewodniczącego rady informacji, ocen i wniosków dla potrzeb rady i komisji,
11. obsługa narad i spotkań organizowanych przez przewodniczącego rady i burmistrza,
12. podawanie na tablicy ogłoszeń bieżących informacji o pracy rady,
13. prowadzenie rejestru skarg i wniosków obywateli wpływających do biura rady,
14. sporządzanie miesięcznych zestawień diet radnych i sołtysów,
15. przekazywanie do BIP-u projektów porządku obrad sesji rady miejskiej, projektów uchwał rady miejskiej stanowiących prawo miejscowe, oraz uchwał i protokołów z prac rady i komisji.
Inspektor ds. obsługi Rady Miejskiej
Dokument wytworzony przez:
Wydział Organizacyjny
Data wprowadzenia dokumentu do BIP:
17 grudnia 2020 23:21
Dokument wprowadzony do BIP przez:
Piotr Walczak
Ilość wyświetleń:
2524
03 marca 2023 15:56 (
Piotr Walczak) - Dodanie stanowiska: Samodzielny referent ds. obsługi Rady Miejskiej.
03 marca 2023 15:55 (
Piotr Walczak) - Usunięcie stanowiska: Samodzielny referent ds. obsługi Rady Miejskiej.
23 czerwca 2022 09:45 (
Piotr Walczak) - Dodanie stanowiska: Samodzielny referent ds. obsługi Rady Miejskiej.
16 lutego 2022 14:39 (
Piotr Walczak) - Aktualizacja danych stanowiska: Samodzielny referent ds. obsługi Rady Miejskiej.
16 lutego 2022 14:38 (
Piotr Walczak) - Aktualizacja danych stanowiska: Inspektor ds. obsługi Rady Miejskiej.
03 stycznia 2022 14:38 (
Piotr Walczak) - Aktualizacja danych stanowiska: Referent ds. obsługi Rady Miejskiej.
03 stycznia 2022 14:37 (
Piotr Walczak) - Dodanie stanowiska: Referent ds. Obsługi Rady Miejskiej.
03 stycznia 2022 14:36 (
Piotr Walczak) - Usunięcie stanowiska: Pomoc administracyjna.
22 września 2021 09:56 (
Piotr Walczak) - Dodanie stanowiska: Pomoc administracyjna.
22 września 2021 09:55 (
Piotr Walczak) - Usunięcie stanowiska: Młodszy referent ds. obsługi Biura Rady.
20 grudnia 2020 12:08 (
Piotr Walczak) - Dodanie stanowiska: Młodszy referent ds. obsługi Biura Rady.
20 grudnia 2020 12:07 (
Piotr Walczak) - Dodanie stanowiska: Inspektor ds. obsługi Biura Rady.