Wydział Inwestycji, Remontów i Drogownictwa

ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ:
1. opracowywanie projektów planów inwestycyjnych gminy wg założeń przedstawionych przez burmistrza,
2. przygotowanie dokumentacji do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych wraz z uzgodnieniami,
3. realizacja inwestycji wynikających z zatwierdzonego planu inwestycyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami,
4. rozliczanie prowadzonych inwestycji i remontów,
5. przekazywanie zrealizowanych inwestycji użytkownikowi,
6. nadzór nad inwestycjami w okresie gwarancji,
7. prowadzenie spraw związanych z budową dróg gminnych. umieszczanie tablic z nazwami ulic i miejscowości,
8. prowadzenie spraw związanych z kontrolą, remontami, oznakowaniem i utrzymaniem dróg, placów i ulic, z organizacją ruchu drogowego i zajęciem pasa drogowego,
9. organizacja i nadzór nad bieżący utrzymaniem i eksploatacją oświetlenia drogowego.

Stanowiska

Naczelnik Wydziału

Zastępca Naczelnika

Starszy inspektor ds. realizacji inwestycji

Inspektor ds. umów i rozliczeń inwestycji

Podinspektor ds. realizacji inwestycji

Podinspektor ds. utrzymania i remontów dróg

Dokumenty

Rada Miejska

Zarządzenia, obwieszczenia i informacje

Zarządzenia, obwieszczenia i informacje

Zarządzenia, obwieszczenia i informacje

Zarządzenia, obwieszczenia i informacje

Zarządzenia, obwieszczenia i informacje

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Wydział Organizacyjny
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 17 grudnia 2020 23:20
Dokument wprowadzony do BIP przez: Piotr Walczak
Ilość wyświetleń: 13460
16 lutego 2022 14:31 (Piotr Walczak) - Aktualizacja danych stanowiska: Starszy inspektor ds. realizacji inwestycji.
02 kwietnia 2021 13:22 (Adrian Macioł) - Dodanie stanowiska: Podinspektor ds. utrzymania i remontów dróg.
01 lutego 2021 15:52 (Adrian Macioł) - Usunięcie stanowiska: Podinspektor ds. remontów i utrzymania dróg.