6140
Druk wniosku o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie:
Ochrony przed bezdomnymi zwierzętami,
Prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt,
Prowadzenia grzebowisk,
Prowadzenia spalarni zwłok zwierzęcych i ich części.
Zaświadczenie lub oświadczenie o braku zaległości podatkowych,
Zaświadczenie lub oświadczenie o braku zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,
Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego potwierdzający o zarejestrowaniu działalności gospodarczej,
Oświadczenie o posiadaniu specjalistycznego atestowanego sprzętu do odławiania i przenoszenia zwierząt,
Oświadczenie o posiadaniu sprzętu, urządzeń i obiektów niezbędnych do prawidłowego prowadzenia działalności,
Oświadczenie o dysponowaniu pojazdem przystosowanym do transportu zwierząt,
Dokument poświadczający nadanie weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego,
Stosowne zezwolenie i dokumenty wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz.1333 t.j) , i/lub ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2020 r., poz. 628 t.j),
Oświadczenie o dysponowaniu przeszkoloną kadrą,
Oświadczenie potwierdzające o posiadaniu aktualnej umowy z podmiotem prowadzącym schronisko dla zwierząt,
Oświadczenie potwierdzające zapewnienia odbioru zwłok zwierzęcych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odbioru i unieszkodliwiania zwłok zwierzęcych i ich części.
Aktualna umowa z lekarzem weterynarii potwierdzająca gotowość do udzielania pomocy weterynaryjnej zwierzętom przebywającym w schronisku.
Dokument potwierdzający tytuł prawny do nieruchomości, na której będzie prowadzona działalność objęta wnioskiem,
Oświadczenie o niekaralności.
Kancelaria Urzędu – ul. 3-go Maja 10, parter
Opłatę w wysokości 616,00 złotych należy wnieść na konto Urzędu Miasta i Gminy Góra Kalwaria w Górze Kalwarii, Mazovia Bank Spółdzielczy,
nr konta: 30 8003 0003 2001 0000 0635 0002.
Możliwość wpłaty w kasie filii BS
Zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego:
w przypadku, kiedy sprawa wymaga postępowania wyjaśniającego – nie później niż w ciągu miesiąca;
w przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy.
Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymanie czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 r., poz.1439 t.j)
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U.z 2020 r., poz. 1546 t.j)
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2020 r., poz. 256 t.j)
Do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Góra Kalwaria w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Góra Kalwaria