Przyjmowanie zgłoszeń instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza oraz emitowanie pól elektromagnetycznych

Kod RWA

6225

Wymagane dokumenty

wniosek zgłoszenia instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza oraz emitowanie pól elektromagnetycznych zgodne z art. 152 ust. 2 Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2001 r. Nr 62, poz. 627 z późniejszymi zmianami) -F-RGR/01/01

Miejsce złożenia dokumentów

Kancelaria Urzędu - ul. 3-go Maja 10, parter

 

Opłaty

120 zł za zgłoszenie

 

Opłatę należy wnieść na konto Urzędu Miasta i Gminy Góra Kalwaria w Górze Kalwarii, Bank Spółdzielczy

           nr konta: 30 8003 0003 2001 0000 0635 0002

 

Możliwość wpłaty w kasie filii BS

Termin i sposób załatwienia

miesiąc

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2020 r., poz. 1219 t.j);

 

Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. 2011 nr 14 poz. 67.

Tryb odwoławczy

brak

Inne informacje

brak

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2.08.2021
Dokument wytworzony przez: Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Julita Jędrzejczyk
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 02 sierpnia 2021 11:20
Dokument wprowadzony do BIP przez: Katarzyna Szczepańska
Ilość wyświetleń: 704
02 sierpnia 2021 11:21 (Katarzyna Szczepańska) - Dodanie załącznika.
02 sierpnia 2021 11:20 (Katarzyna Szczepańska) - Utworzenie sprawy.