Wydział Podatkowy
WYDZIAŁ PODATKOWY | POD | |||||||
Stanowisko | Imię i nazwisko | Nr wew. | Nr pok. | Nr bezpośredni | Symb. | |||
Naczelnik Wydziału |
Hanna Myszka h.myszka@gorakalwaria.pl |
220 | R.01 | 22 727 13 72 | HM | |||
Zastępca Naczelnika |
Beata Spychalska b.spychalska@gorakalwaria.pl |
222 | R.03 | 22 726 57 82 | BS | |||
Spec. ds. rozliczeń podatkowych |
Paula Królikowska p.krolikaowska@gorakalwaria.pl |
221 | R.02 | 22 726 57 81 | PK | |||
Spec. ds. rozliczeń podatkowych |
Iwona Mierzejewska i.mierzejewska@gorakalwaria.pl |
221 | R.02 | 22 726 57 81 | IM | |||
Podinsp. ds. rozliczeń podatkowych |
Paulina Lasecka p.lasecka@gorakalwaria.pl |
221 | R.02 | 22 726 57 81 | PL | |||
Podinsp. ds. naliczeń podatkowych |
Edyta Kazubek e.kazubek@gorakalwaria.pl |
223 | R.03A | 22 726 57 83 | EK | |||
Spec. ds. naliczeń podatkowych |
Marzena Mazurek m.mazurek@gorakalwaria.pl |
224 | R.03A | 22 726 57 83 | MM | |||
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ:
1) Zadania z zakresu wymiaru, poboru i księgowości podatków i opłat lokalnych, w szczególności:
a) dokonywanie wymiaru podatków i opłat lokalnych,
b) prowadzenie ewidencji stanu majątkowego podatników niezbędnej do ustalania wymiaru podatków lokalnych,
c) prowadzenie kontroli podatników pod względem prawidłowości złożonych zeznań podatkowych,
d) prowadzenie ewidencji i egzekucji mandatów nałożonych przez straż miejską,
e) prowadzenie windykacji w zakresie należności z tytułu podatków i opłat,
f) rozpatrywanie wniosków podatników w sprawach zmian dotyczących podatków lokalnych i podatków realizowanych przez urząd skarbowy,
g) prowadzenie księgowości podatkowej gminy,
h) uzgadnianie sald kont rozliczeń z podatnikami i inkasentami podatków,
i) wyliczanie ubytków w dochodach budżetowych na skutek zwolnień,
j) rozliczanie inkasentów podatków (sołtysów),
k) prowadzenie spraw z zakresu odpisów na izby rolnicze,
l) wydawanie zaświadczeń dotyczących podatków i opłat lokalnych,
m) rozpatrywanie wniosków w sprawie ulg podatkowych,
n) prowadzenie postępowań księgowo-windykacyjnych dotyczących naliczonych opłat planistycznych i adiacenckich oraz opłat za zagospodarowanie odpadami komunalnymi,
o) współpraca z organem egzekucyjnym i innymi organami upoważnionymi do prowadzenia egzekucji opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
p) sprawdzanie deklaracji pod względem rachunkowym oraz księgowanie w zakresie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
q) przygotowywanie decyzji określającej wysokość zaległości z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
r) podawanie do publicznej informacji wykazu osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w zakresie podatków lub opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty w kwocie przewyższającej łącznie 500 zł, wraz ze wskazaniem wysokości umorzonych kwot i przyczyn umorzenia,
2) Prowadzenie spraw z zakresu zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywane do produkcji rolnej.
3) Prowadzenie spraw z zakresu pomocy publicznej i pomocy de minimi.
4) Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem ulg w spłacie należności publicznoprawnych, do których nie stosuje się ustawy Ordynacja podatkowa.