zameldowanie na pobyt czasowy
BURMISTRZ MIASTA I GMINY GÓRA KALWARIA
ul. 3 Maja 10, 05-530 Góra Kalwaria
www.bip.gorakalwaria.pl
Karta Informacyjna |
|
Zameldowanie na pobyt czasowy |
|
Podstawa prawna: |
|
Wymagane wnioski: |
|
Wymagane załączniki: |
|
Miejsce składania wniosku: |
|
Termin załatwienia sprawy: |
|
Opłaty: |
nr konta: 30 8003 0003 2001 0000 0635 0002.
|
Miejsce załatwienia sprawy: |
|
Pracownik załatwiający sprawę: |
|
Godziny pracy: |
|
Tryb odwoławczy: |
|
Uwagi: |
Osoba meldująca się powinna uzyskać na zgłoszeniu pobytu czasowego potwierdzenie faktu zamieszkania dokonane przez najemcę, właściciela w formie czytelnego podpisu z oznaczeniem daty jego złożenia. Czynności zameldowania może dokonać osoba wykonująca obowiązek meldunkowy lub inna osoba posiadająca pełną dokumentację. Zgodę na zmianę miejsca pobytu osoby nieletniej wyraża jeden z rodziców, składając podpis na zgłoszeniu meldunkowym – dowód osobisty do wglądu: Dokumenty do wglądu: dowód osobisty. Dowód osobisty najemcy, właściciela lokalu oraz oryginał dokumentu potwierdzającego tytuł prawny do lokalu /do wglądu/, Dokumentem potwierdzającym tytuł prawny do lokalu może być: umowa cywilno-prawna, umowa najmu, wypis z księgi wieczystej, akt notarialny, decyzja administracyjna, orzeczenie sądu lub inny dokument potwierdzający tytuł prawny lokalu. Dodatkowo dla nowych budynków informację o numerze porządkowym dla zabudowanej nieruchomości. INFORMACJA: Obywatel polski przebywający na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest obowiązany wykonać obowiązek meldunkowy. Obowiązek meldunkowy polega na: - zameldowaniu się w miejscu na pobyt czasowy, - wymeldowaniu się z miejsca pobytu czasowego. Osoba przebywająca na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest zobowiązana zameldować się w miejscu pobytu czasowego najpóźniej w 30 dniu licząc od dnia przybycia do tego miejsca. |