☰ Menu Prawe Menu ☰
Góra Kalwaria
Grafika zawierająca herb Góra Kalwaria

Sobota 16.01.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Urząd Stanu Cywilnego

URZĄD STANU CYWILNEGO USC
Stanowisko Imię i nazwisko Nr wew. Nr pok. Nr bezpośredni Symb.
Kierownik

Anna Szwarc

a.szwarc@gorakalwaria.pl

160 15 22 727 13 71 AS
Zastępca Kierownika

Beata Klimek

b.klimek@gorakalwaria.pl

160 15 22 727 13 71 BK
Pomoc administracyjna

Patryk Winiarek

p.winiarek@gorakalwaria.pl

160 15 22 727 13 71 PW
EWIDENCJA LUDNOŚCI EWL
Insp. ds. ewid. ludności wsi

Romana Jarosz

r.jarosz@gorakalwaria.pl

161 16 22 727 35 41
FAX 22 726 57 92
RJ
Insp. ds. ewid. ludności miasta

Renata Królak

r.krolak@gorakalwaria.pl

161 16 22 727 35 41
FAX 22 726 57 92
RK
DOWODY OSOBISTE DOS
St. spec. ds. dowodów osobistych

Małgorzata Mrowińska

m.mrowinska@gorakalwaria.pl

162 17 22 727 48 76 MM

 

ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ

z zakresu urzędu stanu cywilnego:

  1. sporządzanie akt stanu cywilnego dot. urodzeń, małżeństw i zgonów oraz rejestracja innych zdarzeń mających wpływ na stan cywilny osób,

  2. prowadzenie, przechowywanie i konserwacja ksiąg stanu cywilnego oraz akt zbiorowych,

  3. sporządzanie i wydawanie odpisów skróconych i zupełnych oraz zaświadczeń i decyzji administracyjnych z zakresu prawa o aktach stanu cywilnego i kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,

  4. przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński, o powrocie do poprzedniego nazwiska, o uznaniu ojcostwa oraz innych oświadczeń,

  5. rejestracja wyroków i postanowień sądów z zakresu kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, w tym orzekających rozwód, separację lub adopcję,

  6. przygotowywanie projektów wniosków o nadanie medali za długoletnie pożycie małżeńskie.

z zakresu ewidencji ludności:

  1. przyjmowanie zgłoszeń zameldowania i wymeldowania,

  2. udostępnianie danych ze zbiorów meldunkowych i zbioru PESEL, wydawanie zaświadczeń, poświadczeń i decyzji administracyjnych dot. zameldowania i wymeldowania,

  3. występowanie o nadanie numeru PESEL

z zakresu dokumentów tożsamości:

  1. przyjmowanie wniosków wraz z kompletem dokumentów, w sprawie wydania dowodu osobistego,

  2. odbiór i wydawanie dowodów osobistych,

  3. udostępnianie danych ze zbioru ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych,

z zakresu innych spraw:

  1. sporządzanie list przedpoborowych,

  2. prowadzenie i aktualizacja rejestrów wyborców,

  3. sporządzanie list uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie gminy,

  4. przygotowywanie sprawozdań z zakresu działania referatu.

Wytworzył:
Piotr Walczak
(2020-11-02)
Udostępnił:
Anita Sas
(2003-06-12 18:20:21)
Ostatnio zmodyfikował:
Piotr Walczak
(2020-11-04 16:35:01)
 
 
liczba odwiedzin: 10695817

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X