Referat Gospodarki Komunalnej
REFERAT GOSPODARKI KOMUNALNEJ | RGK | |||||||
Stanowisko | Imię i nazwisko | Nr wew. | Nr pok. | Nr bezpośredni | Symb. | |||
Kierownik Referatu |
Renata Lasecka r.lasecka@gorakalwaria.pl |
130 | 218A | 22 727 35 69 | RL | |||
Zastępca Kierownika |
Tomasz Sibilski t.sibilski@gorakalwaria.pl |
131 | 217 | 22 727 95 31 | TS | |||
Podinsp. ds. lokalowych |
Zbigniew Renda z.renda@gorakalwaria.pl |
132 | 214 | 22 727 13 77 | ZB | |||
Podinsp. ds. remontów i utrzymania dróg |
Krzysztof Zalewski k.zalewski@gorakalwaria.pl |
134 | 218 | KZ | ||||
Insp. ds. gospodarki komunalnej i zieleni |
Fryderyk Błeszyński f.bleszynski@gorakalwaria.pl |
131 | 217 | 22 727 95 31 | FB | |||
Insp. ds. działalności gospodarczej i transportu |
Katarzyna Adamek k.adamek@gorakalwaria.pl |
133 | 215 | 22 727 26 30 | KA | |||
Insp. ds. działalności gospodarczej i handlu |
Ewa Pośnik-Kaseja e.posnik@gorakalwaria.pl |
133 | 215 | 22 727 26 30 | EPK | |||
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ:
- umieszczanie tablic z nazwami ulic i miejscowości,
- prowadzenie spraw związanych z kontrolą, remontami, oznakowaniem i utrzymaniem dróg, placów i ulic, z organizacją ruchu drogowego i zajęciem pasa drogowego,
- organizacja i nadzór nad bieżący utrzymaniem i eksploatacją oświetlenia drogowego,
- organizowanie prac związanych z porządkowanie miasta, utrzymaniem czystości dróg gminnych placów i skwerów oraz infrastruktury na nich się znajdującej w tym przystanków i wiat przystankowych,
- utrzymanie zieleni miejskiej na skwerach, placach i pasach przyulicznych oraz utrzymania porządku na nieruchomościach gminnych, które nie zostały przekazane w dzierżawę, zarząd, użytkowanie,
- wydawanie zezwoleń na wycinkę drzew i krzewów,
- przeprowadzanie procedur dot. przekazania w najem (dzierżawę) gminnych lokali użytkowych,
- współdziałanie z ABK w przygotowaniu projektu wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy oraz w zakresie gospodarowania i utrzymania gminnych zasobów lokali mieszkalnych i użytkowych,
- opracowanie projektu zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy,
- ewidencja działalności gospodarczej i dokonywanie w niej zmian,
- sprawowanie nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem targowiska miejskiego i hali targowej,
- współpraca z gminną komisją rozwiązywania problemów alkoholowych,
- kontrola punktów sprzedaży napojów alkoholowych pod kątem przestrzegania ustawy o utrzymaniu w trzeźwości,
- prowadzenie spraw związanych z wydawanie i cofaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
- wydawanie licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką oraz zezwoleń na wykonywanie regularnych przewozów osób w transporcie drogowym,
- przygotowywanie umów i nadzorowanie ich realizacji.
Wytworzył:
Piotr Walczak
(2020-11-02)
Udostępnił:
Anita Sas
(2003-06-12 17:57:03)
Ostatnio zmodyfikował:
Piotr Walczak
(2020-11-04 16:34:44)