Biuro Rady Miejskiej
Ratusz I piętro pok. nr 17A, tel.:(22) 727 34 11 do 13
BIURO RADY MIEJSKIEJ |
BRM |
||||
Stanowisko |
Imię i nazwisko |
Nr wew. |
Nr pok. |
Nr bezpośredni |
Symb. |
Insp. ds. obsługi Biura Rady |
Urszula Kuranowska u.kuranowska@gorakalwaria.pl |
202 |
R.20 |
22 727 35 93 |
UK |
Mł. referent ds. obsługi Biura Rady |
Daria Bocek d.bocek@gorakalwaria.pl |
202 |
R.20 |
22 727 35 93 |
DB |
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ:
-
przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie komórkami organizacyjnymi materiałów dotyczących projektów uchwał rady, oraz sprawdzanie poprawności ich sporządzenia,
-
prowadzenie rejestrów uchwał komisji i rady miejskiej, a także wysyłanie uchwał rady do organów nadzorczych oraz do publikacji,
-
przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy organów gminy,
-
podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem sesji, posiedzeń i spotkań rady i jej komisji,
-
protokołowanie sesji, posiedzeń i spotkań,
-
prowadzenie rejestrów wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych,
-
udzielanie interesantom informacji dotyczących pracy rady miejskiej,
-
udział w organizacji i przeprowadzeniu wyborów do Sejmu, Senatu, organów samorządowych, na ławników i innych,
-
opracowywanie materiałów i protokołów z obrad, posiedzeń rady,
-
opracowywanie w zakresie ustalonym przez przewodniczącego rady informacji, ocen i wniosków dla potrzeb rady i komisji,
-
obsługa narad i spotkań organizowanych przez przewodniczącego rady i burmistrza,
-
podawanie na tablicy ogłoszeń bieżących informacji o pracy rady,
-
prowadzenie rejestru skarg i wniosków obywateli wpływających do biura rady,
-
sporządzanie miesięcznych zestawień diet radnych i sołtysów,
-
przekazywanie do BIP-u projektów porządku obrad sesji rady miejskiej, projektów uchwał rady miejskiej stanowiących prawo miejscowe, oraz uchwał i protokołów z prac rady i komisji.