Wydział Finansowy
WYDZIAŁ FINANSOWY | FIN | |||||||
Stanowisko | Imię i nazwisko | Nr wew. | Nr pok. | Nr bezpośredni | Symb. | |||
Naczelnik Wydziału (Zastępca Skarbnika) |
Barbara Holz b.holz@gorakalwaria.pl |
211 | R.09 | 22 726 57 71 | BH | |||
Zastępca Naczelnika |
Katarzyna Łukasiak k.lukasiak@gorakalwaria.pl |
212 | R.10 | 22 726 57 72 | KŁ | |||
Insp. ds. księgowości budżetowej |
Patrycja Zduńczyk p.zdunczyk@gorakalwaria.pl |
213 | R.11 | 22 726 57 73 | PZ | |||
Insp. ds. księgowości budżetowej |
Aneta Nizińska a.nizinska@gorakalwaria.pl |
213 | R.11 | 22 726 57 73 | AN | |||
Insp. ds księgowości budżetowej |
Monika Pasek m.pasek@gorakalwaria.pl |
212 | R.10 | 22 726 57 72 | MP | |||
Insp. ds. wynagordzeń i płac |
Magdalena Kośla m.kosla@gorakalwaria.pl |
214 | R.08 | 22 726 57 74 | MK | |||
Insp. ds. księgowości budżetowej |
Magdalena Bieniek m.bieniek@gorakalwaria.pl |
214 | R.08 | 22 726 57 74 | MB | |||
Insp. ds. księgowości budżetowej |
Iwona Owczarek i.owczarek@gorakalwaria.pl |
214 | R.08 | 22 726 57 74 | IO | |||
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ:
1) Zadania z zakresu planowania i realizacji budżetu, w szczególności:
- współpraca w zakresie opracowania projektu budżetu gminy oraz projektu Wieloletniej Prognozy Finansowej,
- informowanie komórek organizacyjnych urzędu i gminnych jednostek organizacyjnych o kwotach dochodów i wydatków zaplanowanych w projekcie budżetu i uchwalonym budżecie oraz o wprowadzonych w nich zmianach,
- opracowywanie planów finansowych oraz prowadzenie ewidencji zmian w budżecie,
- bieżąca analiza realizacji dochodów i wydatków budżetowych,
- nadzorowanie przestrzegania przez komórki organizacyjne urzędu równowagi budżetowej i dyscypliny finansów publicznych oraz całokształtu prac z zakresu rachunkowości,
- kontrola pod względem finansowym umów zawieranych w ramach wykonania budżetu,
- sporządzanie kwartalnych informacji z realizacji budżetu gminy,
- współudział w opracowaniu informacji o przebiegu wykonania budżetu za I półrocze oraz sprawozdania rocznego z wykonania budżetu gminy,
- weryfikacja poprawności przygotowania informacji o stanie mienia komunalnego,
- rozliczanie otrzymanych dotacji i przekazywanie udzielonych dotacji budżetowych,
- nadzór nad prowadzoną przez inne komórki organizacyjne urzędu kontrolą rozliczenia dotacji udzielonych z budżetu gminy,
- rozliczanie pożyczek, kredytów lub wyemitowanych obligacji komunalnych,
-
współpraca z regionalną izbą obrachunkową, izbami i urzędami skarbowymi, bankami i funduszami
2) Zadania z zakresu sprawozdawczości budżetowej i finansowej, w szczególności:
- przyjmowania jednostkowych i zbiorczych sprawozdań budżetowych i finansowych z gminnych jednostek organizacyjnych oraz ich sprawdzenie pod względem formalno-rachunkowym (uzgodnienie z ewidencją księgową),
-
sporządzanie sprawozdań jednostkowych urzędu i organu oraz zbiorczych sprawozdań budżetowych i finansowych gminy.
3) Zadania z zakresu księgowości budżetowej, w szczególności:
- księgowanie nakładów i zakupów inwestycyjnych.
- sporządzanie przelewów wynikających z rozliczeń budżetu oraz uruchamianie środków z rachunku bankowego środków niewygasających,
- prowadzenie pogotowia kasowego urzędu,
- ściąganie należności i dochodzenie roszczeń spornych oraz spłat i zobowiązań,
- wystawianie faktur VAT i ich rozliczanie,
- prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem VAT,
- prowadzenie i kontrola rozrachunków stałych,
- rozliczanie delegacji służbowych i pobranych zaliczek,
- rozliczanie zadań inwestycyjnych oraz remontów i zakupów inwestycyjnych,
- prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania,
- rozliczanie inwentaryzacji,
- prowadzenie spraw płacowych pracowników urzędu,
- prowadzenie księgi inwentarzowej i ewidencji środków trwałych.