Elektroniczna skrzynka podawcza
Elektroniczna Skrzynka Podawcza e-PUAP
Wniosek do Urzędu Miasta i Gminy Góra Kalwaria mogą Państwo złożyć w formie elektronicznej po uprzednim:
-
założeniu konta użytkownika na platformie ePUAP
Konto takie można założyć wywołując stronę platformy http://www.epuap.gov.pl lub http://epuap.gov.pl/wps/portal, klikając napis „Zarejestruj się” .
Uwaga! Konto użytkownika jest bezpłatne.
-
założeniu i potwierdzeniu profilu zaufania (PZ).
Podając przy rejestracji konta e-PUAP numer PESEL, wniosek o Profil Zaufany zostaje automatycznie złożony i wystarczy jedynie udać się w ciągu 14 dni do wybranego punktu potwierdzania PZ (do najbliższego urzędu) z dowodem osobistym albo paszportem (konieczne do weryfikacji tożsamości).
Wykaz punktów potwierdzania PZ można sprawdzić wywołując stronę platformy http://www.epuap.gov.pl lub http://epuap.gov.pl/wps/portal, klikając napis „Znajdź punkt potwierdzający”.
Uwaga! W ten sposób uzyskujecie Państwo możliwość używania Profilu Zaufanego do elektronicznego wnoszenia podań i wniosków do urzędów. Autoryzacja czynności odbywa się przy użyciu kodów SMS
-
elektronicznym wypełnieniu wniosku do Urzędu
Właściwy wniosek można złożyć po zalogowaniu się na stronie platformy http://www.epuap.gov.pl lub http://epuap.gov.pl/wps/portal, klikając napis „Zobacz katalog spraw” .